Friday, October 23, 2015

COCOFEE UNTUK KULIT HALUS, LEMBUT DAN LICIN


CUBA pegang pipi bayi, tentu lembut dan licin. Alangkah seronoknya jika anda juga memiliki kulit wajah yang begitu.

Semua orang perempuan memang sangat sinonim dengan kecantikan. Khususkan pula kecantikan pada wajah kulit yang cantik, gebu dan lembut bak sutera. Memang idaman semua wanita la. Mana ada wanita yang nak kulit dia kusam, bertompok2, jerawat dan macam2 lagi. Kalau kita nak kulit cantik, putih, gebu dan lembut kena ikhtiar dengan usaha...bukan hanya berdoa je. Walaupun kulit kita hitam, kita masih mampu untuk dapatkan kulit yang berkualiti.

Kebanyakan wanita Asia memiliki kulit berminyak yang mudah mengundang jerawat. Kehadiran ‘tetamu’ tidak diundang itu bukan saja mencacatkan wajah, malah menimbulkan parut yang lambat pudar hingga terpaksa ditutup dengan solekan tebal.

Bagi mereka yang memiliki kulit kering, masalah lain pula timbul. Walaupun tiada masalah jerawat atau tona kulit tidak sekata, kulit kering mudah kusam, berkedut atau jeragat jika tidak dijaga dengan baik.

Cocofee scrub banyak digunakan di tempat spa dan bermanfaat untuk membuang lapisan kulit yang mati atau sebagai exfoliate skin.
Kandungan kafeinnya membantu meremajakan sel-sel kulit dan membuat kulit terasa lembut dan halus.
Menggunakan cocofee scrub adalah sangat baik karena dapat membantu Anda merasa lebih rileks sekaligus meremajakan kulit.

COCOFEE amat sesuai untuk semua jenis kulit. Jom dapatkan segera. Sedang hot diperkatakan sekarang.
Sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi :-
Ayu : +6019 565 5613

1 pack RM 39 sm/ RM 45 ss
2 pack RM 70 sm/ RM 80 ss

STOKIS dan AGEN diperlukan.










0 comments:

Post a Comment